Platba a doprava

Doprava je možná pouze na území ČR.
K doručení můžete využít služeb Zásilkovna výdejní místo, nebo Zásilkovna domů

 

Možnosti dopravy

 

Výdejní místo zásilkovny

69 Kč

zásilkovna domů

109 Kč

*Osobní vyzvednutí

 

* Osobní vyzvednutí je možné pouze v Lanškrouně po osobní domluvě s námi.

* Uvedené ceny jsou vč. DPH

 


Možnosti platby

 

Platba kartou   

  • Možnost platby on-line kartou při nákupu zboží na eshop.chutnagin.cz                        

 

Platba převodem na účet

  • Úhradu proveďte prosím na náš bankovní účet 2501934863/2010 vedený u společnosti Fio Banka, a.s.
  • Jako variabilní symbol platby použijte číslo objednávky. Objednávka bude zpracována a odeslána neprodleně poté, co bude platba připsána na náš účet. 
  • Připsání platby může trvat 1 až 3 pracovní dny. 

 

Dobírkou

  • Nejrychlejší způsob = na nic nečekáme a zboží ihned odesíláme, Vy zásilku zaplatíte dopravci při dodání.
  • Cena dobírky je 36 Kč vč. DPH

 

Hotově při vyzvednutí

  • Pro dopravu - Osobní vyzvednutí (Osobní vyzvednutí je možné pouze v Lanškrouně po osobní domluvě s námi)

 


Informace k dopravě

 

Výdejní místo Zásilkovny          

  • Přepravu na vybranou pobočku Zásilkovny Z-point.
  • Svou objednávku si můžete vyzvednout na některé ze stovek poboček po celé České republice.
  • Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí, bude vám zaslán e-mail nebo SMS zpráva.
  • Adresy a otevírací doby výdejních míst naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  • Více o službě zásilkovna se dozvíte zde : https://www.zasilkovna.cz

Sledování zásilky je možné po zadání čísla zásilka na stránkách Zásilkovna.

 

Zásilkovna domů

  • Dodání po ČR pomocí služby Zásilkovna domů D+1.
  • Balík je doručován již následující pracovní den po odeslání. Řidič Vám osobně doručí zásilku až do rukou, a to na jakoukoliv adresu v Česku.
  • Adresát je o tom informován prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Elektronické nebo telefonické avizování před doručením.

Dopravce při nezastižení zákazníka na požadované adrese přesměruje zásilku na nejbližší vhodné výdejní místo Zásilkovny, kam následně zásilku zaveze. Zákazník pak dostane standardní cestou heslo pro vyzvednutí zásilky a bude mít 5 dnů na vyzvednutí.
 

Sledování zásilky je možné po zadání čísla zásilka na stránkách Zásilkovna.

 

Osobní vyzvednutí

  • Osobní vyzvednutí je možné pouze v Lanškrouně po osobní domluvě s námi.

 

*Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!